12 Ağustos 2012 Pazar

Enterpolasyon ve Dikkat Edilmesi Gerekenler !

Visualizer 3D programının kullanımını daha iyi anlayabilmeniz için uygulamalı resimlerle ve yazarak bir kere daha anlattık. İnşallah birilerine yararı dokunur ! 

visualizer 3d software okm gold detector
visualizer 3d gpr enterpolasyon

Enterpolasyona tabii tutulmuş görüntü


visualizer 3d software okm gold detector
Gold 

Bu görüntünün ilk hali , tabana değen kırmızı sinyale dikkat !


  Toprakta gömülü olan nesne metal bir şeyse, OKM nin bizlere cihazı satarken gösterdikleri toprak altından geçen boru, toprak altında kalmış uçak motoru veya ikinci dünya savaşından kalmış bomba ve şarapnel parçaları gibi, o zaman ana ekranda görebilirsiniz. Ekrana ilk gelen ham görüntü ile F7 ye bas tek seferde kızarıyorsa veya F6 ya iki kere basın kızarıyorsa tamam aşağıda büyük ihtimalle metal bir nesne var demektir.Bu aleti de o yüzden satıyorlar adamların gömdüğünü buluyor diye . Ama rum'un parasını bulmak zordur,Eskiler toprağa para gömmezler. Kesinlikle üzerinde boşluk bırakırlar taş gibi bişey olur direk toprakta gömülü para olma ihtimali çok zayıf. Eğer ana ekranda masmavi boşluk aldıysanız ve yanal görüntüde tek f7 de boşluk içinde değil de kenarda kırmızılık taaa  tabana kadar iniyorsa o boşlukta para var demektir. Çünki tabana değecek kadar yoğun sinyali sadece altın verir bakır bile vermez . Yada korkunç miktarda metal veya mineral varsa o zaman olabilir . Öyle bir şeyle karşılaşırsanız muhtemelen cihazınız donacaktır, sinyal yollamayacaktır veya bir devresi yanacaktır. 

                      visualizer 3d software okm gold detector

 Enterpolasyon davasını genelde boşluk ararken kullanmalısınız.Boşluğun şeklini düzelterek size verir. Eğer malzeme arıyorsanız enterpolasyona bastığınızda etraftaki mineralleri bir araya toplayarak kocamanbir şekil verecek ve sizi yanıltacaktır. İkinci olarakta ana ekranda kocaman bir kırmızılık var diyelim o kırmızılıktan emin olmak için enterpolassyona tabi tutmalıyız, f6 ile kızartıp enterpolasyon miktarını arttırdığımızda şekil büyüyorsa aşağıda ki metal bir cisim , ekrandan dışarı atıyorsa o zaman miineraldir diyoruz. ( en üstteki görüntü ) Ama aşağıda altın olsa enterpolasyon miktarını çok arttırdığımızda dışarıya atacaktır ona dikkat etmeliyiz. Bu piyasada herkes aleti söyle kullan böyle kullan diyor bana da dediler , ama bunu diyen herkes topraktaki gömülü olan metaller üzerinde deneme yaptıkları için böyle diyorlar .Hiç biri boşluk içine malzeme koyup yada gerçekten orada var olduğu bilinen para üzerinde çalışma yapmadığı için bilgileri eksik kalıyor ve bize ana ekranda birşey göreceksin ! , F7 ye bir kere bas kızarıyorsa devam ! , gibi şeyler söylüyorlar. 

                    visualizer 3d software okm gold detector

   Aslolan ana ekranda kızaracak olan şeyin tabanı ve ortada mavi boşluğun f7 ye sonuna kadar bastığında kaybolmamasıdır. Mesela lahit görüntüsüne bakın o kadar büyük bişey ama altına bak o bile ince duruyor. 

Aynı görüntüleri Visualizer 3D programının yeni sürümünde inceledik .Şekli daha farklı verdi ama bu zamana kadar yaptığım açıklamalardan gerçekte şekil aramamanız gerektiğini anlamışsınızdır umarım ? Çünki para varsa tabana değen kırmızılık , mahzen gibi gerçek bir boşluk varsa tabana değen mavilik olacak . Bedavaya ders veriyoruz burada ama gelen mesajlardan olayın anlaşılmadığını anlıyorum. Normal hayatında bilgisayar kullanmasını bilmeyen , bilgisayarı sadece facebook a girmek için kullanan adamın işi değil bu programlar , bu cihazlar. Bilgisayarı çok iyi derecede kullanamayan adam para verip almasın bu cihazları ,acırım verdiği paraya - boşa geçen zamana - harcadığı emeğe - ...

conrad gpr 3d software


conradgpr3d

Üstteki kırmızılık bana herşeyi anlatıyor.

visualizer 3d - conradgpr 3d

33 yorum:

  1. kardeş hangi şehirdesin lütfen bana ulaş ta şu bedava dersi ücretli yapalım.www.gazi_muvafik@hotmail.com

    facedende ulaşabilirsin.hayırlı günler...

    YanıtlaSil
  2. Abiciğim ücret felan ne demek :) Sitede yazdığım herşey ders niteliğinde zaten . Bütün yazılarımı okumadan araziye çıkmayın derim . Anlatmaya kalksam bu kadar çok şeyi bir iki günde anlatamam sana , be bu siteyi yaparken kendi bulduğum doğruları derlemek için bu bedava bloğa üye oldum bir baktım ki günde 100 - 150 kişi giriyor yazdıklarımı okuyor ve bir çok kişiyle tanıştım mesajlaştım ve anladım ki notlarımdan doğru olanları adam gibi tekrar editleyip yazayım dedim ve bu siteyi öyle oluşturdum.

    YanıtlaSil
  3. exp 4000 ile çektiğim görüntüler var analiz için nasıl diyaloğa geçeriz admin

    YanıtlaSil
  4. 404@usa.com a mail olarak yollayın , ama 30 tane farklı görüntüye bakıp ta adam gibi yorumlamamı beklemeyin.Düzgün yorum için aynı yerin 3 -4 tane farklı açıdan görüntüsü olması lazım ki işimi adam gibi yapayım. Yolladığınız görüntünün biri mehmetabiharmanyeri.3vd iken diğeri hasandayıkuyu.3vd olamazsa daha iyi olur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size future 2003 ve visualizer 3d görüntüsü var kendime ait yollasam bakabilirmisin

      Sil
  5. okm exp 4000 ile çektiğim görüntülerin analizine bir bakmanı, ve gerçek bir yorum dinlemeye ihtiyacım var. çünkü her ağızdan öyle yorumlar yapılıyor ki ben şaşırdım ne diyeceğimi bilmiyorum. ilgilenirsen sevinirim. ve nereye görüntüleri göndereyim biraz acemiyim de

    YanıtlaSil
  6. 6 yerin farklı çekimlerini göndermeye çalıştım yorumlarını bekliyorum alpacino_x5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhaba ikinci görüntü hakkında daha fazla bilgi verebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  8. Abiciğim ikinci görüntü rover c2 cihazından laptopa ilk aldığım görüntüdür. Bu program size ilk ekranda mutlaka bir şey gösterecek diye bişey yok. Tek sefer enterpolasyon yaptığınızda görüntü gerçekten aşağıda olan nesnenin şeklini alıyor. Ama bunu yaparken dikkat etmemiz gerekenler var mesela para olan yerde kazılmış-kapatılmış toprak mutlaka mavilik verecektir çünki toprağın içinde hava kabarcıkları kalmıştır.İsterseniz bir yere bişeyler gömün bir iki ay sonra tarayın aynı şekilde kırmızı olması gereken malzemeyi değilde ditek kazılan yerin maviliğini verecektir. Bunlar kaçarken kazılarak gömülen gömülerdir fazla uğraşılmamış gömüler yani geri gelip alma amaçlı olanlar diyelim. Yazımın başında anlattığım yolu izlerseniz başarılı olacağınıza inanıyorum.

    YanıtlaSil
  9. ikinci görüntünün aynısını aldım onun için sordum kardeş.obje nedir diye merak ettim.

    YanıtlaSil
  10. Şimdi arkadaşım olayı doğru anladıysam sen büyük ihtimalle doğru yoldasın ... sormak istediğim bu yazının üst tarafındaki sırasıyla yapman gerekenleri anlattığım kısmı iyice oku ve bir taraftanda her dediğimi tek tek dene ama her seferinde görüntüyü sıfırla.F7 ve enterpolasyon la ilgili anlattıklarım yani. Eğer benim aldığım şekli alabiliyorsan ve sen o noktaya bilgi ile gittiysen ,orda bişey olduğuna dair bilgin varsa hiç bekleme bence durman hata. Ama elinde bilgin yok, sağlam ikinci bir cihazın yok ve daha önemlisi bu tarihe kadar o bahçeye "bir rum gelip te burada param var" demediyse yanılma ihtimalin çok fazla olabilir.

    YanıtlaSil
  11. s.a proğramda F4 ün fonksiyonu nedir bazı görüntülerde kırmızı yerleri yok ediyor siyahlaşıyor, bazılarında ise sarı renk alıyor bu durum neyi ifade ediyor. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. F4 görüntüyü tersine çevirmedin bizim için programı kullanırken gerçek anlamda bi işlevi yoktur. Kesinlikle bir işlevi var ama bu cihazı türkiyeye getirip satan depar cılar :)) dan bişey öğrenemedik bu sitede anlattıklarım tamamen kendi tecrübeme dayanarak yazdığım şeylerdir. Nisan ayından bu yana siteme toplamda 25 bin kişi ziyaret etmiş bunun 20 bini türkiye gerisi değişik ülkelerden. Bu cihazı ben adam gibi kullanıyorum, bu işi gerçekte ben biliyorum diye çıkıp herhangi bir açıklama yapan olmadı. Visualizer 3d kullanım klavuzunda bişeyler yazıyor. Benim denediğim sadece görüntüyü tersine çevirdiğidir.

    YanıtlaSil
  13. Sayın admin: Şekillerde kırılma çok önemli yazmişsiniz... - Bununla ilgili bi mahsuru yoksa biraz daha detaylı görsel bilgi verebilir misiniz? Şimdiden teşekür ederim bizimle okuyucularınızla bilgilerinizi ve deneyimlerinizi paylaştınız için '' Allah seneden rağızı olsun ''abiciğim kardeşim ...

    YanıtlaSil
  14. bakır dolu tencere incelemesi başlıklı konumuzu tekrar gözden geçirirsek, orda ilk tarama görüntüsünde sağ tarafta kırmızılığa iyi bakalım. Kırmızılık aşağıya doğru inerken birden etek yaparak sağa doğru kaymış. Yani benim tabanım var diyor mineralde taban olmayacağına göre ben burdayım , ben malzemeyim diyor. İçinizden hiç birimiz o görüntüyü görüpte burada bişey yok diyemez. Maviliklerde de aynı durum sözkonusudur. Adam parasını sakladıysa apaçık toprakta olma ihtimali çok düşüktür öyle olsa herkes bulurdu :)) Saklayacağı yeri hazır etmiştir , içini kazmıştır , içine küp kırılmasın diye kum doldurmuştur üstüne kapak koymuştur yada içini boş bırakıp üstüne yine kapak taşı koymuştur. Buda demek ki taradığınız alanda ekrana altı düz odacık gibi bir görüntü düşüyorsa burada bir boşluk var demektir. Boşluktan emin olmak içinse o kare şeklinde olan maviliğin dışında tabana değen ikinci mavi bir çizgi olacak mavilik tabana değmezse orası daha önce kazılarak kapatılmış bir topraktır. O boşluğun içinde malzeme olduğunu anlamak ise apayrı bir şeydir. Çünki HİÇ BİR MAKİNE BOŞLUK İÇİNDEKİ PARAYI BULAMAZ ! yada bulurda siz ne bulduğunuzu anlayabilirmisiniz ? Dikkat edilmesi gereken de budur zaten . Bu cihazı kullanırken şekillerle yorum yapmaktır bizim işimizi bozan malum bu "fotoğraf makinesi değil ki gördüğünü gördüğü gibi göstersin " Bir mavilik aldınız köşeleri varsa ekranın sağ yada sol tarafına bakıyoruz tabana değen kırmızılık varmı ? varsa iş tamam o boşlukta % 90 para var demektir bu. Aman dikkat o tabana değen kırmızılığın en üstünde kırmızılık olmamalı yeşil kil toprak görüntüsü olmalıdır. eğer üstten başlayarak aşağıya inen bir kırmızılık varsa o zaman bu yoğun bir mineraldir ve bu aldığınız görüntüye dikkatli bakarsanız burada içinde para olması muhtemel bir boşlukta yoktur. Bu anlattıklarım ekran da sağlam bir mavilik yakaladığınızda yapmanız, dikkat etmeniz gerekenlerdir.

    YanıtlaSil
  15. Syn admin,yapmış olduğun bu anlatımlı yardım,Türk zennat kültürüne uymuyor.kültürümüzde; öğretmiyeyim,her zaman bana sorulsun,aranan adam olayım mantığı vardır.verdiğiniz bu hizmet karşılığında şaşkınlığım olağanüstü.Size nekadar teşekkür etsem azdır.

    YanıtlaSil
  16. allah razi olsun abicigim. Bizim muslumanligimiz babadan kalma degil, bi Allah c.c. a tum kalbimizle inaniyor ve onu biliyoruz. Yeterki dediklerimi uygulayin , su anda cihazim yok ondan yeni yazi yazamiyorum.

    YanıtlaSil
  17. SENDEN ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM.ÇOK DEĞERLİSİN GÖZÜMDE.YARDIMLARIN ÇOK FAYDALI OLDU.BUNUN KARŞILIĞI OLMALI.HAKKINI HELAL ET.

    YanıtlaSil
  18. abicim bende rover c2 var senden allah razı olsun 1 haftadır takipciyim ama her aksam giriyorum siteye sabahta çekimyapıyorum ben bu makineyi % 10 bile kullanamıyormuşum simdi çok iyi.1 tane görüntüm var sizin görmeniz lazım nasıl atarım saygılar...

    YanıtlaSil
  19. selam arkadaşlar future 2005 kullanan varmı yardımcı olacak arkadaşlara ihtiyacımız var mümkünse

    YanıtlaSil
  20. Sayın admin görüntü atmıştım inceleme snsınız olmadımı rica etsem...

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar yıllardır kulanırım bu cihazları dikkat edeceğiniz en önemli konu kırılma ve boşluklardır.boşluğun içinde malzeme aramayın tabanı olan boşluk bir huni şelkinde tespit çizgisinin altına doğru iniyorsa görüntüde birkaç kez aynı yeri çekmeye değer demektir.ayrıca yansılamalar var o daha detaylı bir konu yardımcı olabildiysek ne mutlu bize.

    YanıtlaSil
  22. admin kardeş heveslendim bir cihaz aldım cihazım okm evolution programı çözemediğim için cihazı kullanamadım 5 senedirde cihaz çantasında duruyor senin siteyi görünce tekrar bir heyecan geldi yalnız bir sorunumum var visualizer 3d program cd kaybettim cd key activasyon kodu herşey var ama program yok sitesinden indirdim demo versiyon ve keyle girilemiyor bu cihazın programını nasıl bulurum yada bu cihazla çalışacak başka bir program varmıdır yardımcı olursan beni gerçekten çok sevindirsin mail rock6699@hotmail.com şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. cok acil yoruma ihtiyacım var r.c2 goruntusunu yorumluyacak arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  24. acil yorum gerekiyor rover c2 goruntusu.. ulaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  25. hocam peki nokta tespiti yaparken mavi yansıma mı oluyor noktamız elimde conrad gpr u900 cihaz var ve conrad gpr 3d programını kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  26. hocam peki nokta tespiti yaparken mavi yansımayı mı alıyoruz nokta olarak elimde conrad gpr u900 cihaz ve conrad gpr 3d 2009 programını kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  27. Future I-160 alicam kardeşim tavsiye edermisin bu paraya degermi bu cihaz

    YanıtlaSil
  28. Rover c vb cihazlar son nokta için kullanılır. Seni o doğru noktaya götürecek cihazın, bilgin ve tecrüben var mi bilmiyorum . Mesela çok güzel ikili çubuk kullanmayı biliyor buranın olabilirsin ama bu sana boşluğu veya kazilip kapatılmış yeri , taş yığınını da buldurabilir . İçinde ne var Allah bilir . Bence fazla para vermene gerek yok çünki bu işin %100 diyebileceğin bir boyutu yok ...

    YanıtlaSil
  29. Future 2005var cihaz almak isteyen olursa faal durumda

    YanıtlaSil
  30. Slm bende okm 4000 var bana yardimci ariyorum visualizer 3 d okuma icin bir telefon numarası varmi

    YanıtlaSil