18 Temmuz 2015 Cumartesi

Visualizer 3D Çakıl Dolu Odacık İncelemesi

  Visualizer 3D ile yeni bir boşluk tespiti incelemesinde yine karşınızdayız. Arkadaşım bahçesinde babasının daha önce açmış olduğu yaklaşık 10 mt x 7 mt uzunlukta 8 metre derinlikteki su göletinin kuruduğunu ve taban seviyesinde yan duvarında bir çakıl yığınının olduğunu söyleyince çakıl dolu küçük odacıkların Rover C2 ile nasıl görüneceğini merak edip gittik ve sizin için inceledik :)

 En iyi define dedektörü arayanlar burada mı ?

3 Eylül 2014 Çarşamba

Lahit Mezar Görüntüsü Sarcophagus

İşte gerçek bir lahit görüntüsü .İyi inceleyin nerede ne arayacağınızı , ne görmeniz gerektiğini çok iyi bir şekilde anlatıyor. Her yerde göremezsiniz !

lahit mezar Sarcophagus visualizer 3d

Toprağın sıcaklığı ve cismin soğukluğu yada tam tersi durumda toprağın soğukluğu yada cismin sıcaklığı size aşağıda olan malzemeyi gösterendir ! Bu iş en iyi sıcak günlerde , güneş toprağı ısıttığında; örneğin toprak 26 derece sıcaklığa çıkmışken alttaki malzemede mahzen ise toprak sıcaklığından daha serin olacaktır. Malzeme ise toprakla hemen hemen aynı sıcaklıkta  olacaktır. Toprak sıcaklığını su ve metallere göre daha hızlı kaybeder. Gün batımında yapılan taramalarda toprak altında olan cisim toprak ısısını hızla kaybettiği için daha net bir şekilde görüntülenecektir. Ufak bir tüyo size :)

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Bu yazıyı okumadan araziye çıkmayın !

Arkadaşlar; bu gömdüğüm tencereyi görüyorsunuz , ikinci olarak ta bu tenekeyi , cam şişeyi, ve yaklaşık 15 kiloluk pik çelik karışımı metalimizi sakladık. 3 - 4 ay bekledik ve taradık. İkinci görüntüyü aldık. Sonra yaptığım işten emin olduğumda , allta yatanı gözümle gördüğümde  yaptığım her işlemi , 1 - kayan sinyalleri düzelt , 2- tek sefer enterpolasyon yaptık. Ekranda ne olduğunu hepimiz görüyoruz.


        define işaretiDevamı

1 Mayıs 2014 Perşembe

Rover Cıı nin İçindeki Devreler Nedir ? Nasıl Çalışır ?

Yazı Yeniden Düzenlendi !  Siteye şimdilik içindeki devrelerin ve anakartın resimlerini ekliyorum , yazı hazır olduğun da rover c2 nin nasıl çalıştığını, hangi devrenin ne işe yaradığını , ne maksatla kullanıldığını her şeyi açıklayacağız . Sonra bu kadar parayı buna mı vermişiz diyebilirsiniz :)) Herkes gibi !

28 Aralık 2013 Cumartesi

Sanduka içerisindeki hazine


Engin Amca daha iyi açıklamak için konuya el atıyor :))

""" Sandukaymış hazineymiş YALAN :)) Biz eski defineciyiz iki üç senedir uğraşmıyor olsakta bir sandık içinde ne kadar altın olacağını biliriz :) 300 - 400 kilo civarı ... Şimdi bu okm elemanlarının 300 kilo altını var ve o altını toprağa gömüp deneme yaptılar diyelim ? Sizce inandırıcımı bence hiç değil . Bir de bu adamların rover c2 gibi aletleri altın değil boşluk ve metal obje bulmak için yaptığı düşünülürse imkanı yok derim ben :) 

25 Kasım 2013 Pazartesi

25 Temmuz 2013 Perşembe

Visualizer 3D Cavefinder Görüntü İncelemesi

Arkadaşlar bana yolladığınız görüntülerde şu var mı ? bu var mı diye soruyorsunuz .. Sorun inanın ki sorun değil ama şu cihazı adam gibi kullanmayı da öğrenin artık . Biz aşağıda ne görüyorsak söylediğimiz çıkıyorsa demek ki ; Doğru Yoldayız ! Bir arkadaş geçen hafta bilgisayarını almış yanıma gelmiş . Görelim diyor ne kadar ustasın amca :) İnceledik görüntüleri , burda gerçekten boşluk var mı felan diyor , gerçektende boşluk var ama boşluğun içinde ince upuzun bir karartı vardı . Sen boşluğu boşver bu ne dedim , upuzun bir şey . Kılıç gibi ince uzun bir karartı maviliğin içinde daha koyu bir mavi olarak duruyordu. Kılıç olsa sapı olur artı şeklinde ben ona sordum ; burda boşluk var ve boşlukta bir tane metal var ama altın olsa ekranın sağında kırmızı bir eğri çizerdi , demir felan olsa bu zaman çürürdü etrafında sarılık olurdu ? Bu daha önce hiç görmediğim bir şey dedim ... Büyüksün vallahi dedi ; bu uyanıklar bi delik bulmuşlar toprakta hiltinin 60 cm lik ucu ile ne kadar derin diye bakarken hiltinin ucunu aşağıya düşürmüşler :) Sonra da gelmişler yanıma müneccim değil ya nereden bilecek hilti ucunu diye benle dalga geçmeye ...  Şimdi aşağıda ne olduğunu biliyorlar ya , bilgileri dahilinde tekrar anlattım şu şöyle olcak bu böyle olcak diye ... Şu anda harbi usta oldular. Yani bu iş tecrübe ile oluyor arkadaş . Bizim arkadaşlarımız bile burada yazdıklarımı dikkate almıyorlardı , kendileri bir malzemeyi değişik şekillerde saklayıp deneme yapmıyorlardı , o yüzden bir yere varamıyorlardı. Sonra ona sor bunu desin buna sor şunu desin . Bir de kayalara bakarak fal okuyan adamlar var aramızda. İşler arap saçına dönüyor ... Aşağıdaki görüntülerde inceleme görüntüleridir. Belki birilerine yardımcı olur diye resimlere yazıyorum anlatımlarını ...

11 Ocak 2013 Cuma

Rover C2 - Visualizer 3D Hala Emin Olamayanlar İçin !


Bu işin sırrı altta olan iki tane resimde gizlidir. Birisi "Kuyu içi tünel" yazdığım görüntü bu işin son noktasıdır.Ekranda sizinde net bir şekilde gördüğünüz üzere; kuyunun içinden küçücük bir oda yapmış adam malını oraya saklamış.

visualizer 3d gpr
visualizer 3d


3 Ekim 2012 Çarşamba

Visualizer 3D yi Doğru Kullanabilmek !



Ekrana aldığınız görüntüyü her açıdan incelemelisiniz.Visualiser 3D yi adam gibi kullanmasını bilmeyince neler oluyor birlikte görelim. 


visualizer 3d gpr

Bu görüntüyü ekrana alabilmek için ne kadar uğraşmalıyız ?

29 Eylül 2012 Cumartesi

Bakır Dolu Tencere İncelemesi "YENİDEN DÜZENLENDİ" !

Bu görüntüleri "burada bişey yok, yalan konuşuyorsun" diyen arkadaşlar görsün diye ekledim !

visualizer 3d
Visualizer 3d

Bu tencerenin içinde bundan daha ufak ikinci bir bakır tencere daha var içinde de 15 kilo kadar bakır tel var ve bu tencere bu oyuğa toprak doldurularak kapatıldı. Üstten kazılmadı. Üstten konulan malzemelerde maviliğin içinde kırmızılık olur içinde hava olduğu için, bu gömü farklı üstten kazılarak konmadığı için ve içinde boşluk olmadığı için bunda olan malzemeyi direk ekranda kırmızılık olarak görüyoruz. 
Diğer resimler açıklamalı olarak aşağıda yer alıyor .

Bu cihazlar yeni gömülen şeyleri algılamadığı için 6 ay önce sakladığımız içi yaklaşık 12 kilo kadar bakır tel dolu bakır tencereleri Rover C2 ile taradık. Birisi 130 cm ikincisi 170 cm bir tanede 220 cm de vardı ama onun görüntüsünü almayı başaramadık . Bizde sadece iki tencereyi tekrar taradık ve bu görüntüyü aldık.

visualizer 3d gpr
visualizer 3d gpr

23 Eylül 2012 Pazar

Visualizer 3D Bizi Aldatan Görüntüler

 Öncelikle şunu iyi anlamanız gerekiyor, " bu aletle para bulamazsınız". Çünki bu alet parayı değil boşluğu bulur , boşluğu bulmak için yapılmış bir cihazdır. Rover c nin baz versiyonu işinizi daha çok görür. Ama bu işin doğrusu bu alette değil sıkıntı; hiç bir aletin parayı bulamayacağıdır sıkıntı olan. Hiç bir alet para bulmaz arkadaşım anlayın artık . On numara alet aldım felan bunlar hikaye Asıl olan elinizdeki bilgidir. Bir rum güvenip size para yeri söylemediyse ve tam olarak hangi noktaya bakacağınızı bilmiyorsanız işiniz zor. Çünki alan taramanızın sizi getirdiği noktanın en az 5 x 5 = 25 metre kare etrafını taramanız gerekiyor. Ben çok iyi biliyorum ki ; bu adamlar kaçarken para gömdülerse onu bulursunuz ama işaret yapmış şunu yapmış , bunu yapmış , adam hazırlığını aylar yıllar öncesinden yapmış zor iş. Adam parayı saklayacağı yerin etrafın da kuyu açmış gelen çubuklar kuyudaki boşluğu çeksin diye, adam parayı koyduğu yerin etrafında en az 4 -5 tane ayrı yeri eşmiş ve kimine boşluk mineral taş doldurmuş , kimi ne de altın tozu dökmüş. sırf geleni aldatmak için, kimisi ise açtığı yeri domuz yağı ve yumurta akı ile karıştırdığı toprakla döverek kapatmış öyle saklamış.


Şimdi böyle dövülmüş bir topraktan görüntü almamız mümkün mü sizce ?


18 Eylül 2012 Salı

Visualizer 3d - Boşluğun İçinde Para Olduğu Nasıl Anlaşılır ?

Bu cihaz boşluk bulmak için yapılmıştır esas amacı budur ama siz boşluk içinde gerçekten para varmı yokmu görebilirsiniz. Anlattıklarım kafanıza iyice yatsın diye yazıyorum .

visualizer 3d software okm gpr

12 Ağustos 2012 Pazar

Enterpolasyon ve Dikkat Edilmesi Gerekenler !

Visualizer 3D programının kullanımını daha iyi anlayabilmeniz için uygulamalı resimlerle ve yazarak bir kere daha anlattık. İnşallah birilerine yararı dokunur ! 

visualizer 3d software okm gold detector
visualizer 3d gpr enterpolasyon

Enterpolasyona tabii tutulmuş görüntü

29 Temmuz 2012 Pazar

Conrad Gpr3D Programı Görüntü İncelemesi

Conrad Gpr, cihazı olsun programı olsun visualizer 3D ile pek de farklı olmayan bir yapıya sahip . Sizler için inceledik. 

conradgpr 3d visualizer 3d okm
Conrad gpr3d


28 Temmuz 2012 Cumartesi

Visualizer 3D İle % 100 Emin Olmak !!!

 Hepimiz uğraşıyoruz aşağıdakinin kaya değil aradığımız şey olması için. Deniyoruz yıllardır denemeye devam ediyoruz , birisi çıkıpta bize diyemiyor ki arkadaş şunu şöyle yap bunu böyle yap. O zaman kesin sonuç alacaksın . Programa diyecek lafım çok , öncelikle" çok dandik , basit bir program" , "verdiğimiz paranın karşılığı değil" . Ama yine de elde olan imkanlarla aşağıdakinin varlığından emin olabilirsiniz.


conradgpr 3d visualizer 3d okm
visualizer 3d big gold

27 Temmuz 2012 Cuma

Visualizer 3D Görüntü Analizi

İlk görüntümüz metal içi dolu bir kutu . İlk görüntüyü açtığımızda önemli olan kayan sinyalleri düzelt deyip cihazın alttaki olayı ne kadar net gördüğünü anlamaktır. Bir sefer kayan sünyalleri düzelt dediğimizde bize olması gereken yada olan şeyi gösterir. Bu görüntüde kayan sinyalleri düzeltince görüntüde milim değişiklik olmuyor .Demek ki doğru yoldayız.

 Önemli olan yeşil alan içinde f7 ile kızaran alandır hedefimiz.

visualizer 3d okm software
Visualizer 3d software okm

24 Temmuz 2012 Salı

Küçük Bir Yığma Görüntü İncelemesi

" Bu görüntü sizin ekranınızda görebileceğiniz en iyi görüntüdür."
Son noktadır çünki bu alet ve bu program BOŞLUK BULMAK İÇİN YAPILMIŞTIR

Bu görüntüde küçük bir yığma inceleyeceğiz. Boşluk kavramını daha iyi anlamanız için . Her gördüğümüz boşluk gerçekte boşluk değil toprak altında biriken kara su tabakası olabilir. Eğer köşeleri varsa ve net bir şekildeyse,  neredeyse 90 derece açı ile kare yada dikdörtgen bir şekil çiziyorsa tamam , çizmiyorsa gerek yok bakmaya.

 Öncelikle cihazdan gelen ham görüntü çok önemlidir. Eğer cihazdan ekrana ilk aldığınızda ki şekil ile tek sefer Kayan Sinyalleri Düzelt dediğinizde ekrandaki görüntü de çok fark olmuyorsa doğru yoldasınız demektir. Eğerki sinyalleri düzelttiğinizde sizin ekranınızda ki şekilde değişip düzeliyorsa taramanız hatalıdır.

visualizer 3d okm software
visualizer 3d cave 

 Bu aldığımız ilk görüntü Kayan Sinyalleri düzeltiyoruz .

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Visualizer 3D Görüntülerini Yorumlamak !

Bu yazımızda, vüsualizer 3D programında incelediğiniz görüntülerin ne anlama geldiğine değineceğiz ! 


visualizer 3d okm software conrad gpr 3d
visualizer 3d

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Visualizer 3D Hatalı Tarama Görüntüleri

Rover c benzeri cihazınızla alanı taradınız ve visualizer 3D programında ekrana böyle bir görüntü geldi ise sıkıntınız büyük . Bu hatalı görüntüdür ve bu hata bilgisayarınızda kurulu olan programdan kaynaklanır ve kalıcıdır. Öncelikle bilgisayarınızın sistemini daha önceki bir tarihe geri yüklemeyi deneyin. Olmadı ise Visualizer 3D programının tekrar kurulması gerekmektedir.

visualizer 3d okm software