14 Haziran 2012 Perşembe

Güzel Bir Malzeme İncelemesi

Önce proğramı açıyoruz . Malum rover c2 bu görüntüde net bir şey yok ,sulak arazi iyi görüntü alamıyor.


Kayan sinyalleri düzelte bir kez basıyoruz. Ortaya büyük bir kırmızılık geldi . Sağ üstteki küçük ekrana dikkatli bakın. Orda bu şeklin altının düz olduğunu göreceksiniz. Eğer elinizde bilgi ile bu noktaya geliyseniz kaçarı yok iş tamamdır. 



Yok ben sadece bakıyordum buradan geçiyordum felan diyecekseniz bu noktaya alan tarama benzeri cihazla geldiyseniz biraz uğraşmanız lazım. Aradığımız şey öncelikle boşluk olmadığı için enterpolasyon a dokunmuyoruz. Çünki boşluk haricinde enterpolasyona erken dokunursanız program size tüm çevredeki mineralleri biraraya toplayarak kocaman kırmızı bir cevap verecektir. Sadece bir kere F7 ye basın.


Aradığını bilen adam için bu görüntü çok şey ifade ediyor. Ama bilgisi olmayan kişi için bu boşa verdiği bir çaba olabilir. Çünki bunun gibi görüntü veren ne kayalar çıkardı bu cihazlar. Kimisi altının düzlüğüne bakar kimisi visualizer 3d nin metal sinyali vermesine , yorum sizin .

2 yorum:

  1. Üstadım görüntünün tabanı düz ve burada tabana dokunmuş olarak görüyoruz.Görüntü taramımızın içinde ortada bir yerde olduğunu görüyoruz.Peki iş yapacağımız vakit bu görüntü üzerinden yorumladığımızda objeyi şuanki olduğu konumdamı arayacaz yoksa yukarıda boşluğun içerisinde tabanı olan bir boşluk içerisindemi iş yacaz.Şimdi bende ham görüntü olsa bir fikir geliştirirdim ama.

    YanıtlaSil
  2. Aynen dediğin gibi o tabana değen malzemenin kendisi değil sinyali . İşin sırrı da orda zaten, üstten ikinci görüntüye bak bi orda maviliğin üzerinde küçük bir kopukluk var V şeklinde . O diyor ki benim altımda küçük bir boşluk var ve aradığın şey gerçekte benim altımda .

    YanıtlaSil