28 Temmuz 2012 Cumartesi

Visualizer 3D İle % 100 Emin Olmak !!!

 Hepimiz uğraşıyoruz aşağıdakinin kaya değil aradığımız şey olması için. Deniyoruz yıllardır denemeye devam ediyoruz , birisi çıkıpta bize diyemiyor ki arkadaş şunu şöyle yap bunu böyle yap. O zaman kesin sonuç alacaksın . Programa diyecek lafım çok , öncelikle" çok dandik , basit bir program" , "verdiğimiz paranın karşılığı değil" . Ama yine de elde olan imkanlarla aşağıdakinin varlığından emin olabilirsiniz.


conradgpr 3d visualizer 3d okm
visualizer 3d big gold


Üstteki görüntüye iyi bakın o kadar kırmızı yoğun ki, malzemenin miktarının büyük olduğunu gösteriyor. İşte olay burada kopuyor. Alttaki malzeme kayaç benzeri bir şey değilse program yanal görüntüde ekrandan taşan bir şekil çiziyor. Ama dikkat edin bu şekil malzemenin ortada aldığı görüntüsü değil, sanırım programın bir hatası, ekrana görüntüyü taşırken yoğunluktan dolayı kırmızılık alıp başını gidiyor. Ben yıllardır uğraşıyorum ama diğer insanlar gibi boşboğazlıkla, ben bilirimcilikle değil her cihazı elime aldığımda ne öğrenirim diyerek .

conrad gpr 3d visualizer 3d okm

Boşluklarda da durum hemen hemen aynı . Burada dikkat edilmesi gereken iki şey vardır . Birincisi boşluğun, maviliğin altının düzlüğü, ikincisi ise boşluk ne kadar büyükse mavi görüntünün aşağıya doğru upuzun bir şekil çizerek uzamasıdır. Altı düz ve ekranın ortasında ise doğrudur ama sadece boyutu küçüktür. Üstteki  görüntü bize aşağıda boşluk var ama bu boşluğun % 90 karasu birikintisi olduğunu söylüyor.

Doğru görüntü ise altta , bu görüntü bana diyor ki ; aşağıda boşluk içinde bir şey var , ama metal yoğunluğu çok olmayan bir şey çünki enüstteki görüntünün aksine, görüntülerin altları düz olan alanın dışında , ekranın kenar tarafında aşağıya doğru uzama yok . Bu miktarı büyük olmasada burada bir boşluk ve o boşlukta bir şey var bakılması gerekir diyor.

visualizer 3d okm conrad gpr 3d

Almanız gereken görüntü üstteki gibi hem boşluk hem de kırmızılığın benzer şekil içinde olduğu yada ekrandan kırmızı kütle görüntüsünden hariç ekrandan dışarı fırlayıp giden kırmızılıktır.

visualizer 3d okm conrad gpr 3d rover uc
visualizer 3d
 Üstteki görüntü yarım alınmış , taranan yerde çekim almanın zorluğundan dolayı. Ama aşağıya doğru uzayıp giden mavilik bize burada % 100 el yapımı bir boşluk var diyor. Gözden kaçırılmayacak kadar önemli bir görüntü.

rover uc

Dediğimiz gibi bu programın belki ilmi bu belki de hatası bilmiyorum ama aşağıda oda varsa program o boşluk görüntüsünü ekranın dışına taşırıyor, aşağıda kesinlikle metal varsa mavi değil de kırmızı olarak aynı şekilde  dışarıya  taşırıyor. O da bizim kesinlikle aşağıda olandan emin olmamızı sağlıyor.


10 yorum:

  1. arkadasim bilgilerini bizimle paylastigin icin tesekkurler. dunyanin hicbir sittesinde rover c2 ,visualizer 3d ile ilgili bu kadar bilgi yok. bu siteyi senin degil cihazi satanlarin yapmasini beklerdim. seninde dedigin gibi satan kiside kulanmasini bilmiyor. tsk.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkürler Tabletçi .Sizin elinizde Visualizer 3D ile aldığınız net görüntüler varsa sitede inceleyip paylaşmaktan zevk duyarım !

    YanıtlaSil
  3. admın lütfen bana yardımcı ol.. visualizer 3d tanıtım cd sini kaybettim yardımcı olabilirmisniz lütfen bana ulaş... 0542 239 08 53

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olurum 05345167597 admin cevap vermez ise ara yeniden kuralım programı.

      Sil
  4. Hacı tlf numaranı verme mail yolla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamn ben yeni modelinden almak istiyorum daha önce kullanmıştım eski modelini bana yardımcı olurmusun

      Sil
    2. bu makinenin yeni modelini alacam bana yardımcı olurmusun bilgilerinle

      Sil
  5. Admın Engin Amca buraya yorum yapan arkadaşlar ne olur bana yardımcı olun ALLAH Rızası için visualizer 3d cd mi kaybettim bi kopy yeter.. bana ulaşırmısınız.. https://www.facebook.com/hayalcy.buge?ref=tn_tnmn tl.. 0542 239 08 53

    YanıtlaSil
  6. Görüntülerinizi teamviewer programı yardımıyla analiz edebilirim.OKM cihazlarda sıkça yaşanan bluetooth sorunları prrogram kurma gibi konularda yardımcı olurum.05345167597

    YanıtlaSil
  7. Bilgilendirmeniz icin cok tesekkurler emeginize saglik. bende rover c 2 ve supersensor cekimlerimi paylasmak isterim

    YanıtlaSil