11 Ocak 2013 Cuma

Rover C2 - Visualizer 3D Hala Emin Olamayanlar İçin !


Bu işin sırrı altta olan iki tane resimde gizlidir. Birisi "Kuyu içi tünel" yazdığım görüntü bu işin son noktasıdır.Ekranda sizinde net bir şekilde gördüğünüz üzere; kuyunun içinden küçücük bir oda yapmış adam malını oraya saklamış.

visualizer 3d gpr
visualizer 3d




Beyazımsı görüntü o odayı timsal ediyorken ; ekranı yan çevirdiğinizde "ekranın sağında yoğun bir şekilde tabana değen eğri bir çizgi var " o sinyal yoğunluğunun patlamasıdır.Ama mutlaka bu görüntüyü yakalamanız için elinizde orada ne olduğuna dair bilginiz olması gerekir , işten % 100 emin olursunuz ama mutlaka yer sahibi size yamuk yapar :)) Program bu kadar yoğun bir sinyali gösteremez ÇÜNKÜ SİNYAL BOŞLUĞUN , ODANIN İÇİNDE ! mavi ve kırmızı rengi iç içe gösteremiyor. Bu sitenin tamamında sizlere bunu anlatıyorum ve örneklerle ispatlamaya çalışıyorum. Hepiniz benim gibi olamazsınız benim gibi olmanız içinse öncelikle mükemmel bir bilgisayar ve program bilginiz olması lazım, doğru iz üzerinde yürüyor olmanız ve yılların verdiği tecrübeye sahip olmanız lazım. Ama size bunların hiçbiri lazım değil şu siteyi tümüyle okuyun abiciğim dediklerime inanmayın, dediklerimi deneyin ve doğru olduklarını görün, Eğer göremezseniz dediğin gibi değil bu iş derseniz bana görüntüyü ulaştırın birlikte inceleyelim. Benim para bulmak gibi bir derdim yok artı şu anda rover c2 gibi bir aletimde yok. Amacım birilerine yardımcı olmak.

visualizer 3d gpr
Visualizer 3d


Gelelim ikinci kesin olan görüntümüze en alttaki fotoğrafımıza bakalım. " İçerde olan metal ne kadar büyükse sinyalide o kadar güçlü olur " diye yazmışım ben. Diğer görüntüden farkı o görüntü de kuyu içinde tünel ve içinde malzeme , bu ise direk toprağa gömülü olan bir kazan dolusu bakır. İki seneyi aşkın bir zamanda toprak altında kaldı bu kazan. Görüntüde kazanı ortada görebiliyorsunuz çünki boşluk içinde değil bu kazan ve içindeki bakır çok miktarda olduğu için ekranın sağına ince upuzun bir sinyal bırakıyor . İşte malzeme sinyali dediğimiz budur. Eğer bu kazanı bizim çocuklar daha önceden hazırlığını yaparak gömmüş olsalardı mutlaka önce yerini hazırlayacaklar ve üzerine "tekrar geri çıkarma istekleri olduğu için" bir kapak koyacaklar dı . Bizde o kazanı kırmızı olarak göremeyecektik . Sadece kazanın içinde bulunduğu mavi boşluğu görecektik ve büyük çoğumuz burada bişiy yok deyip es geçecektik. Yine üzerinde boşluk olsa biz sadece maviliği görsek bilmemiz gerekir ki bu boşluğun içinde para varsa mutlaka sağ tarafta gördüğünüz tabana kadar uzayan sinyal olacak. Sadece boşluk sabit şekilde varsa sağın da solun da mavilik kırmızılık yoksa tabana değen burada ne boşluk ne para var hiçbirisi yok demektir. Para varsa kırmızı boşluk varsa mavi sinyal tabana değecek.
Bu Visualizer 3d nin ÖZÜRLÜ BİR PROGRAM olmasının sebebidir. Program sana alttaki şekli gösterirken topraktaki düzensizlikleri gösteriyor bun değişik toprak yapısı kazılarak daha sonra kapatılmış yerler toprak içindeki yoğun mineralli kayalar, bakır, altın, gümüş , demir gibi metaller hepsini gösterir size .Ama yine DİKKAT EDİN üzerinde boşluk varsa yine göremezsiniz ! Sen ben gerçek boşluğu nasıl anlayacağım diyorsan mutlaka maviliği göreceksin ekranda. O boşlukta para arıyorsan da tabana değen kırmızılığı göreceksin. Uzayan sinyallere dikkat edin bu elinizdeki fotoğraf makinesi değil ki size yerin altında ne görüyorsa göstersin . Metalleri boşlukları görür size gösterir oda anlayan adama yeter . Sinyallere bakın, sinyaller size yeter !

Bu yazı Visualizer 3D görüntülerini yorumlamak başlıklı yazıya "Ustat yoğunluk sinyalı ham görüntüde tabana değmesi mi gerekiyor.. ya da sinyalleri düzelt ve ya enterpolasyon yapıldıktan sonra mı? Bazı çekimlerde ham görüntüde değilde sonradan tabana değiyor..hangisi doğru? diyen "adsız" arkadaşımızın yorumu üzerine yazılmıştır.

http://roverc2.blogspot.com/2012/07/visualizer-3d-goruntulerini-yorumlamak.html




12 yorum:

  1. Hiç yorum yok :)) Yazıyı beğenmediniz herhalde ...

    YanıtlaSil
  2. hocam yorumlaınızı çok dikkatli takip ediyoruz fakat size daha önce görüntü yoladım telefon bıraktım dönmediniz sebebini öğrenebilirmiyim bir kusurumuz olduysa özürdilerim

    YanıtlaSil
  3. ayrıca sizin gibi tecrübeli ustalardan yardım alamassak daha çok rezil oluruz boşuna emek ve masraf ederiz bilgilerinizi paylaşmaya devam ediniz lütfen şimdiden teşekkürler saygılar

    YanıtlaSil
  4. Hacım maile giremiyordum şifre değişmişti, geri aldık ama yine sıkıntı var , arada bir açıyor her zaman açamıyorum ve bazı gelen dosyalarım silinmiş yada okunmuş oluyor. Güven olayı yani . Telefon davası ise gerek yok be abiciğim milletin başını derde sokmaya benim telefonumu belki 10 sendir dinliyorlar bir kere alındım telefonda birine yardımcı oldum diye sadece konuştuğumuz için salındık. Şimdi ise yine dinleniyor ve benim yüzümden telefonda konuştuğum başka birisinin başını yakmak istemiyorum. İnan ki bu sitede yazdıklarımı oku yemin olsun bu iş bu kadar dikkat etmen gereken herşey yazıyor zaten . Bu siteyi elin gavuru yunanistandan , hollanda amerikadan tunus tan girip okuyor da ve bilhassa ruslar , siz neden okumayasanız. Ben analizleri takip ediyorum 30 bin kişi girmiş okumuş insaf yani . Sizde okuyun dediklerimi deneyin ... Adam bir mail yolluyor bana "emininoğlunun bahçe" "evin arkası" bilmem "nerenin neyi" böyle olunca bende bir şey diyemiyorum. O adam orda ne aradığını bilmiyorki aleti almış eline bu bişey demiş oraya gitmiş öbürü bişey demiş ora gitmiş. Bu alet parayı bulmaz , sizin varlığını bildiğiniz yada ikinci bir cihazla tespit ettiğiniz yerde para duruyor mu yada varmı ? diye bakabilirsiniz. ve taramalarınızı yarım saat - bir saat arayla tarayıp öyle incelemeniz lazım ki doğru görüntüyü alabilesiniz. Aşağıya yolladığınız sinyal aşağıda kalıyor sanırım yada o alanı daha fazla manyetikleştiriyor. Tekrar aynı yeri tararsanız aynı görüntüyü alamıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  5. hocam sağolun antalyaya gelirseniz beni arayın ayrıca dinlesinler bence mağsuru yok

    YanıtlaSil
  6. Hocam rover c2 adüşünüyorum sormak istediğim şeyler var.Bana yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  7. Telefon numaranızı verirseniz arayıp dürüstce sormak istediğm şeyler var.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Sayın Hocam sizi bir süredir takip ediyorum. Bu programı hep yanlış kullanmışız sayenizde en azından bunu öğrendik :)). Ben OKM nin Gradiometresini kullanıyorum. Yorumlarınız bu cihaz için de geçerli mi? Birde bir Forum sayfası açmıştınız uzun süredir forum sayfası terk edilmiş bir halde. Forum sayfanızı tekrar aktifleşirse biz takipçilerinizi çok sevindireceksiniz.Saygılar...

    YanıtlaSil
  9. Allah razı olsun abiciğim. okm Gradiometre hangi programı kullanıyor onu bile bilmiyorum. Bu piyasadan biraz uzağım bu aralar. Eğer visualizer 3d yi kullanıyorsa sorun yoktur . Bi araştırayım, bi iki deneme yapayım onun hakkında da yazarız. Malum geçim dünyası koşturmaca çok yoğun bu ara ne site ne de forum sitesi ile ilgilenemiyorum vakitsizim . Kusuruma bakmayın .

    YanıtlaSil
  10. Sen ne yapcan beni abiciğim. Ben belkide dünyada bilgisayarı en iyi kullanan adamlardan birisiyim . Sen benim sitede yazdıklarıma ve bilgimden faydalanmaya bak . Sizden para talep eden yok ... Hoş para versenizde size bu işi adam gibi öğretecek adam da yok kendiniz öğrenmelisiniz... Gerisi hikaye ...

    YanıtlaSil
  11. Ayrıca şunu unutmayın ; Bi iş için dışarıdan adam çağırıyorsanız ve o adam hemen geliyorsa bilin ki " o gelen adam AÇ'tır" ya gözü açtır ya paraya açtır . Ama mutlaka açlığı vardır . tok adam gelmez ... Ben mesela hiç kimseyle hiö bir yere gitmem ... Çünki bilirim yer benim değilse o parayı alma şansın yok . Yer sahibi eninde sonunda yamuk yapacak, kendi yapmazsa kardeşi , hanımı , oğlu , hiç olmazsa komşusu Yamuk yapan mı arıyorsunuz. Lafta hepimiz müslümanız ama ispiyon bizde , fitne, fesat bizde, biraraya gelipte bir işi çözemiyoruz. O zaman vakit kaybetmeye gerek yok .

    YanıtlaSil