5 Haziran 2016 Pazar

Bloğum ile ilgili

Arkadaşlar ben bu siteyi 2011 de açtım tek amacım bu işi öğrenmekti . Siteye giren yazılarımı okuyan ziyaretçi arkadaşlarımdan da tarama yaptıkları noktalarda kesin olarak emin oldukları görüntü varsa bana yollamalarını istedim. Çünkü bu işi gerçekten öğrenmek istedim. Ama sağ olsunlar hiç kimse bildiğini paylaşmaya yanaşmadı hep yeni bir görüntü tarayıp bana yolladılar.

  Ayrıca sitede iki tane yazar var birisi ben yani " enginamca" başlığı ile yazı yazan kardeşiniz ; ben boşluğu ve boşluk içinde olanı görmeye çalışıyorum. Diğer kişi ise "Anıl Eşeray" abimizdir , bu cihaz konusunda oldukça bilgilidir ve toprak içinde gömülü olan metallerin cinslerini ve ne olabileceklerini araştırarak sizlerle paylaşıyor. Bu sitede iki farklı kişinin yazı yazdığını bile anlayamayan arkadaşlar var yazıyorlar sürekli . Ben bu siteyi sizin taradığınız görüntüleri incelemek için açmadım, bu işten para da kazanmıyorum. Öğrenirseniz kendinize ... Benim yazdıklarımdan fayda görüp Allah razı olsun demeniz yeterli .

 Bir arkadaş yazmış isterseniz size bu işi öğretebilirim diye ama sadece laf bir şey öğreteceği yok, insanlar peşinden koşuyormuş , kim bilir neden koşuyor amaçları ne :)

Diye yazmış arkadaş ama benim siteye girenlerden beklediğim şu noktada yanlışsın arkadaş işte bak ben bu görüntüde bunu gördüm senin dediklerin yanlış şöyle yapsan daha iyi olur diyen birisinin çıkıp bunları söylemesiydi .

Ben bu işleri 2011 de bıraktım zaten hiç kimseye yada hiç bir şeye ihtiyacım yok . Yazdıklarımı okuyun aynılarını uygulayın eğer yanlış ise bana deyin diyorum 5 senedir ama dinleyen kim. Şimdi gelelim pek çok kuralda neden inat ettiğime ; Bir gün bir arkadaş geldi " naber la rover c ustası felan diye lafa girdi :) Bak bakalım burda ne göreceksin diye bilgisayarı uzattı. Baktım net bir şekilde dikdörtgen oda var , yanal görüntüde duvarlar var , boşluk yoğun ve maviliğin bir ucu tabana değiyor. Benim kendi bulduğum yada sizin deyiminizle uydurduğum kurallara uyuyor fakat dikdörtgen maviliğin içinde daha koyu bir mavilik vardı. Oda var burada ama oda içinde kılıç gibi bişey var dedim kulakları dikti bizim ki :) yaklaşık 1 mt uzunluğunda ince bir şey bu dedim , kılış olsa sapı olurdu bunda sap yok, altın olsa visualizer 3d programının sağ tarafında yoğunluktan dolayı dışarıya attığı sinyal olurdu o da yok. Bakır olsa mavilik bu kadar net olmazdı demek ki burada çürümüş bir şey yok ve dedim ki bu çelik olması lazım başka bir alternatifi yok ... Sonra başladı anlatmaya bizim ki büyük matkapla bir kayayı deldik matkabın 120 cm lik ucunu içeriye düşürdük, taradık ucu görelim diye göremedik sonra sana göstermeye geldik diye. Bu yazdığım hikaye de anlayanlar için çok şey vardır :)
çelik matkap ucunun görüntüsü kısmen bunun gibi bir şeydi

Başka bir olay da arkadaşların bahçesinde tünel varmış gittik tarayalım dedik tünel içine bir kazma bir de kürek koydurdum ben tünelin neresinde olduğunu görmeyi hedefliyordum dolayısıyla yerlerini bilmiyordum. Arkadaşlar tamam tarayalım dediler .Taradım ve ekrana alınca görüntüyü kazmanın tünelin tam ortasında ve sivri ucunun tünelin ilerisine doğru baktığını , küreğin ise tünelin en sonunda ya duvara yaslı yada yer olduğunu onu anlayamadığımı söyledim. Allah şahidimdir ; eğildik tünele girdik yeminle kazma tünelin ortasında sivri ucu ileriye doğru bakıyor ve kürek ise tünelin sonunda duvara yaslı vaziyette gördüm. Ayrıca yanal görüntüde bu tünelin her 1 yada 1,5 metrede basamak gibi aşağıya doğru derinleştiğini görüp söylemiştim inanın ki hepsi doğru çıktı.

Ben bunları gözümle görmüşüm gittiğim yolun tamamının doğru olmasa bile pek çok görüntüde odayı ve oda içinde ne olabileceğini görmüşüm ve gittiğim yol sitede anlattıklarımdan başka bir şey değil siz hala bana görüntü yolluyorsunuz ama inanın ki bende ne rover c2 var ne de visualizer 3d kurulu bir bilgisayarım ve ayrıca rover c2 gibi bir cihazım da hiç olmadı kullandığım cihazlar hep başkasının cihazlarıydı. Onlar da aynı kafadaydı kırmızılık peindeydiler. Kırmızılık peşinde olanların sonu hüsrandır. İnşallah öyle olmaz ama ben böyle düşünüyorum. Yolladığınız görüntüleri inceleyecek imkanım yok, artık anlayın beni ...

Bakın barkadaş yeni mesaj atmış ;

ve Rover uc kullanıcısıyım sitenizde okuduklarım kafamı tamamen karıştırdı. Kullanım klavuzumda değer verilmeyen görüntülere var diyorsunuz. Muallakta kaldım size mi kullanım klavuzunamı inanayım ... Demiş ... Ben de bu şekilde cevap yazdım.

Abiciğim şimdi sen benim yani enginamca adıyla yazan kişinin yazdıkları için mi bunları diyorsun , yoksa anıl eşeray için mi . Çünkü ikimizin rover c2 yi kullanması farklı ben boşluk ve içindekini görmeyi amaçlıyorum, anıl ise toprakta gömülü olan metallerin cinsi ile ilgileniyor. Ona göre bir şey söyle bana sana yardımcı olmak için elimden gelen ne varsa yaparım . Fakat rover uc yi hiç kullanmadım görmedim o konuda bilgisizim. Mesela i-160 ile taranan görüntüler rover c2 ile taranan görüntü ile bir olmuyor. En iyisi kendi gömü nü hazırlayıp birini toprağa diğerini boşluk içine saklaman Acaba benim rover c2 ile aldığım görüntü gibi alabilecek misin. Çünkü bizim yazılarımız genelde rover c2 ve visualizer 3d içindir.  Teşekkürler ! 

Bu sitede anlattıklarım genel de rover c2 ve Visualizer 3d için geçerlidir. Tipi , şekli , adı , gpr oluşu aynı olabilir ama her model cihaz her zaman aynı şeyi aynı şekilde verecek diye bir şey yok. Size bir şeyler gösermeye çalıştığım ana cihaz rover c2 dir . Gidin bir deneyin ne benim dediğime bakın, ne de satıcının önce kendiniz deneyin ben rover c2 den emin olabilirim ama elinizde ki cihazların çoğunu kullanmadım. Ayrıca bu cihazlarda toprağın ısınması yani sıcaklık değeri çok önemlidir. Sen soğuk havada gidipte odayı bulamayabilirsin. Sıcak aylarda git dene bak toprak ısınacak ama aşağıda ki oda serin olacak ve inanın ki çok daha iyi sonuç alacaksınız. Birileri diyecek bu cihaz sıcaklıkla çalışmıyor ama gözlemlediğimiz bu ...

14 yorum:

  1. S.a kolay gelsin cocart u900 diye bi cihazımız var pc ye baglanılabilen ama nasıl kullanacagımızı çözemedik herhangi bir bilginiz var mıdır

    YanıtlaSil
  2. Engin amca sen kendini ne yoruyon.O yazızıyı yazan iş bilmeze bir sesleneyim tabi bana kulak verirse.Ben sondan başlamayı severim,,,bir cümlende demişsinki millet benim peşimde koşuyor.Bu millet it'miki senin peşinden koşsun.Kelin ilacı olsa başına sürer.Hele bana de bakayım hangi cihazı kullanıyorsunda o kadar saraylar sinemalar açmışsın paraya doyamamışsın.Bu güne değin üzerinde çalışma yapmadığım ne okm cihazı nede iç piyasa malı kaldı.Hangi cihazın ne iş yaptığını bilen biri olarak sen hele ba yaz bakayım ne kullanıyorsun bende sana bir bir canlı dediğin makinenin ineceği mesafeyi sana ispatliyim.Tabiki o cihaz benim elimden geçtiyse iş değişir
    Bir yazın daha canımı çok sıktı ben yazılanların tersini yaptım işi öğrendim demişsin.Sen kıçı kırık bir cihazla ve kıçı kırık visualizer 3d gibi bir bir programlamı bunu başardın.Sen ne biliyonki önünü bile görmeyen cihazlarda ne öğrendinki ne satıyon burada.Burada kimseyi tanımazsın etmezsin bi oya bi bu yana çekilecek saçma sapan cümleler kurmuşsun.
    Bak ben becerdiklerimden sana bir örnek göstereyim.Daha önceden senin gibi biri daha burada zıpladı onada kapak olsun yazısını yazacaktım fakat fakirin ömrü yetmedi.Sence ben sana papuç bırakırmıyim

    YanıtlaSil
  3. Özkan özdemir cihazın ekranını, menülerinin resmini çekip mail adresime dön.

    YanıtlaSil
  4. https://www.youtube.com/watch?v=KNj7Avc18MA

    YanıtlaSil
  5. Anıl bey, adam yazmış işte gel de öğreteyim diye :) Ben kendi bildiğim doğrular olduğunu, pek çok sefer bu doğruları uygulayarak aşağıdaki nesneyi gördüğümü ve hala bildiğimi iddaa etmediğimi söylüyorum . İnan ki yoruldum laf anlatmaktan. Neyse haftaya izmit'teyim yanına uğrarım :)

    YanıtlaSil
  6. merhabalar
    ben siteye kayıt olmak istedim fakat bir hata veriyor
    benim sormak istediğim su.
    bende bu makinadan var ve bir olcum yaptım bir skil cıktı oldukca muntazam hatta size gondermek isterim
    fakat bir sonraki gun aynı yerde aynı sekilde olcum yaptıgımda bırakın sekli daha onceki sekille uzaktan yakından alakası yok bu neden olabilir acaba
    simdiden tesekkur ederim ve boyle bir site yapıp insanları aydınlattığınız icin cok tesekkurler.
    eger cevap verebilirseniz email muratpelevan@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Engin amca yazının başında kimse bilgi paylaşmadı bildiğini söylemedi demişsin üzüldüm. 2013 den beri rover c2 kullanıcısıyım.senin paylaştıkların zamanında çok işime yaradı bunun yerine teşekkür için haddim olmadan cihaz hakkında kendi tecrübelerimi söyliyim.kesinlikle toprak altında gömülü bir şey aranıyor sa kuzey - güney çekimi yapılmalı.boşluk,su ve yapı için güney - batı çekim yapılmalı.enterpolasyon en az 3.toprağın altında gömülü değerli metal varsa enterpolasyon ve sinyal düzelticide de aynı görüntüyü vermesi gerek.en iyi çekim sabah 5-7 arası oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzey güney şeklinde tarama fikrini yüzlerce kez denedim , eğer aşağıda bir şey varsa yeterki tarama yap ne sekilde taradigin o kadar da fark etmiyor önemli olan yarayacağını zemin ve o zeminde rahat hareket edebilmen sağa sola zigzag çizerek gitmemendir diye düşünüyorum. Sabah 5 durumu ise, ben güneş topragi ısıtıp kaybolduktan sonra en iyi çekimleri aldığım fikri ? Senin yaptığın ise yeterince soğuk olan toprakta aşağıdaki topraktan farklı sıcaklıkta olan odanın tespiti bence ikiside aynı şey ve güneş tepedeyken ben kolay kolay cihazı açmam . Güneşte patlamalar olur ve oluşan manyetik alan bizi aldatır ki biz bunun farkına bile varamayız gunesteki patlamaları merak eden arkadaslar meteorolojinin sitesinde görebilirsiniz.

      Sil
  8. Engin amca yazının başında kimse bildiğini söylemedi paylaşmadı demişsin buna üzüldüm gerçekten. 2013 den beri rover c2 kullanıcısıyım ve yeni yeni tecrübe sahibi oldum.engin amca senin paylaşmış olduğun bilgiler çok işime yaradı bunun yerine teşekkür etmek yerine haddim olmadan 3 senelik tecrübemden bilgi paylaşmak isterim.toprak altında gömülü değerli metal kesinlikle kuzey -güney çekimi yapılmalı.boşluk su ve yapı için Doğu ve batı çekimi .enterpolasyon en az 3 üç olmalı ( enterpolasyon 10 da bile kırmızılı ğı dışarı atmayan görüntüler elde ettim ama mineral bunun çözümü ise değerli metal enterpolasyon ve sinyal düzelticide de görüntünün şeklin aynı olması gerek.)en iyi çekimler sabah 5-7 arası oluyor. Hakkını da helal et engin amca vermiş olduğun bilgiler için.

    YanıtlaSil
  9. Enes öncelikle sana merhabalar demek istiyorum.Bu cihazlar manyotometer/gradiometer cihazlardır.Bu tip cihazlar manyetik alan dinleyen cihazlardır.Diamanyetik olan altın ancak nano teknolojide incelendiğinde bir manyetik alan oluşturduğu gözlemlenir.Bu tip cihazlar değerli grubunu göremez görme şansıda yoktur.
    Bu tip cihazlar demir,yapı (mahsen,tünel,mezar) vb oluşumları görürler.Görürler derken bu oluşumlar üzerinde oluşan manyetik değişimler incelenir.
    Bu cihazların kullanımında zaman mefumu önemli değildir.Cihazlar istenilen zaman aralığında kullanılabilir.Önceden şu son cümlemin zıttına bir cümle yazmışsam yanıltıcı bilgiden ötürü sizlerden özür diliyorum.
    Bilginiz olması adına söylüyorum;benim bütün işim güçüm bu tip teknelojileri üretmek.Bu güne kadar muadili olan ürünlerden ürettiğim teknolojiye yakın bir teknolojiyle karşılaşmadım.

    YanıtlaSil
  10. Hocam mail adresinizi alabilir miyim teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Güzel çalışmalarınızdan dolayı sizleri tebrik ederim arkadaşlar. İzniniz olursa optimizasyon ile ilgili bir link paylaşmak istiyorum. define dedektörü

    YanıtlaSil