15 Nisan 2012 Pazar

Sahte Rover C2 Alarmı !

Okm Gmbh firması resmi sitesinden yaptığı açıklamada Türkiye 'de sahte Rover C2 satışı yapıldığı duyuruluyor. Sizin elinizdeki Rover c nin orjinal olup olmadığını nasıl anlarsınız ? Sitede Türkiye'de ki bir satıcı dükkanı fotoğraflı olarak gösterilmiş ve bu şahıslardan alışveriş edilmemesi gerektiği yazılıyor. İşin doğrusu nedir gerçekte bilemeyiz çünki benim araştırdığım şu Okm firması ürünü tayland da 350 dolara yaptırıyor piyasaya 8600 euro ya satıyor du belki bu şahsın sattığı ürün çalışıyor olabilir ve sadec Okm firması ürünü onlardan almadığı için çamur atıyor da olabilir. Ama gene de cihazı distribütöründen almakta fayda var. Biz yine de o şahsın dükkanını açıklamıyoruz . Bildiğimiz şu Türkiye ' de tek gerçek resmi distiribütör Depar Ltd. Şti. dir.
rover c2 visualizer 3d
okm rover c2 visualizer 3d software


Arkadaşım ben bu yazıda size üzerinde şu etiket olan çalışır bu etiket olan çalışmaz demiyorum . Piyasada gerçek okm etiketine sahip olmayan bir sürü rover c2 var diyorum. Neden acaba ? Çünki o cihazlar içinde iş yapan ve satılan model bu model olduğu için. Okm şirketi bunu 650 dolara taylandda yaptırıp 9600 euro ya bize satıyor diye biliyorum. Üç kuruşluk cihazları bu yolla bize dünyanın parasına satıyorlar bunu bilin , anlayın diyorum başka birşey demiyorum. Bu aşağıda olan yazı ise okm nin resmi sitesinin yaptığı açıklamadır. Sizin elinizde orjinal cihaz yoksa sahte etiketli ise bu onun ülkeye distiribütör aracılığıyla sokulmadığını gösterir , cihazınızın bozuk , cipi sökülmüş , işe yaramaz olduğu anlamına gelmez. O gümrükten geçirirken cipini sökmüşler laflarını uyduranlara diyecek çok lafım edecek çok küfrüm vardır . Çünki bu cihaz altın bulmaz arkadaşım . Cihazı ne kadar güçlendirirseniz bilin ki; minerale o kadar çok aldanacaktır.  Tüm yazılarımı okuyun , şu cihazı kullanmayı öğrenin elinizdekinin değerini bilin . On numara cihazdır kullanmasını bilene , bilgisi olup ta doğru yerde kullanana. Bu iş nasip işidir sen üzerine düşeni yap gerisini Allaha bırak. Allah nasip ederse olur. Ama elindeki cihazı kullanmasını öğren !

Bu yazıdan sonrası Okm Gmbh resmi sitesinden alıntıdır.

Bu firmanın hiç bir işe yaramaz korsan OKM cihazları ve hatalıkopyalanmış yazılımlarını sattığıtespit edilmiştir. Eğer hali hazırda bu firmadan OKM cihazı aldıysanız lütfen bize başvurunuz.
Firmamız bu sahte cihazları test etmiş ve gördüğü sonuç karşısında şok olmuştur. Cihazlar hiçbir işe yaramadığı gibi içindeki bazıkablolar bağlı bile değildir. Yapılan çok ciddi bir dolandırıcılıktır
Genellikle Rover C II ve Rover Deluxe model cihazlarda sahteciliğe rastlanmıştır.


visualizer 3d okm software conrad gpr 3d
Orijinal
Tüm plastik kasa aksesuarları sağlam ve dayanıklı malzemeden yapılmıştır ve kolay kolay çizilmez
rover c2 okm
Sahte / Korsan Kopya
Plastik kasayıhafifçe kazıyarak siyah boyayı çıkartabilirsiniz.
rover c2 okm
Orijinal
Garantie sadece orijinal güvenlik etiketleri ile mümkündür
rover c2 okm visualizer 3d
Sahte / Korsan Kopya
Sahte güvenlik etiketleri olan cihazlar gerçek bile olsalar garanti kapsamında olamazlar.
okm future 2003
rover c2 okm
Orijinal
OKM nin orijinal isim plakasına bakınız
rover c2 okm visualizer 3d
rover c2 okm
Sahte / Korsan Kopya
İşe yaramaz korsan kopyanın isim plakası


14 yorum:

  1. Selam yazınızı okudum evet OKM fırması böyle bır uyarıda bulundu bende okudum. Ama işin gercek yüzü öyle degıl işe yaramaz OKM rover c2 üretıp sattıgı. Bahsi gecen fırmayı bende bılıyorum. Konunun aslı su bahsı gecen fırma rover c2 yı 10tl malıyetlı bır eepromla future I-160 a cevırıyor. konu böyle oluncada 33.000 dolara satmıs oldugu "future I-160"ın gercekte okadar para etmedıgı oraya cıkıyor. bende rover c2 cıhazımı future I-160 a cevırmek ıcın denemde bulundum ve sonuc basarılı oldu suan 2 sıstemlede calıstırabılıyoorum cıhazımı. kişisel olarak ben bunu yapabıldıysem OKM elektronık fırmasına camur atması normaldır. OKM kendı gercek yuzunun ortaya cıkmasını ısetemıyor.

    YanıtlaSil
  2. Sıkıntı da bu zaten gerçekte rover c2 yi bende i-160 olarak kullanabiliyorum flc1000 kartı değiş falan filan bi şekilde oluyor. Ama olay şu türkiyedeki rover c2 leri i-160 yapıp satan kim ? bir de rover c2 leri i-160 a çevirmek şöyle dursun, gerçekte okm nin rover c2 leri mi daha verimli çalışıyor diğerlerimi ? Ben emin değilim belki onlar daha üstün probtaki devre ne kadar iyiyse sonuç o kadar iyi ? sene 2006 da rover c vardı bizde baz versiyon cihaz yemin olsun şimdiki rover c2 den daha iyi işimi görüyordu. Yerin altında 18 metreye kadar ne var ne yok görüyordum. Bilgin de sağlam olunca böyle bir alette elinde olunca ve adam gibi kullanınca yerin altında gözlerin varmış gibi olur. Ben yazdım ama hiç kimseye çamur atmadım çünkü asıl olan benim için para veren kişinin verdiği paranın karşılığını almasıdır. Para veren de biz olduğumuz için bu salakça makineyi ve bu dandik programı bu paraya satmaları insan ahlakına sığmaz. Yazılarımı okursan kişilere, firmalara değil; bu programa ne kadar çamur attığımı görürsün :))

    YanıtlaSil
  3. bende eskı versıyon rover c2 cıhazını kullanıyorum ama bu cıhazın rover c2 kısmını degıl sadece I-160 kısmını kullanıyorum. iş sadece cihazlada bıtmıyor. cıhaza ne komut verırsen cıhaz onu yapıyor işin asıl kısmı kullanmış oldugumuz programlarda. programlarında en verımlısı eskı versıyonları. sımdıkı programlarda eskı verımı almak zor. NOT: kullanmış oldugum cıhazda snradan dönusturulmus I-160 Cıhazıdır ve şunuda belırteyım orjnal I160 ıle aynı yere ıkı cıhazlada cekım yaptık ve sonucları karsılastırdıgımızda cekımlerde hıc bır fark yok. orjınalı alan arkadasta sonuca sasırdı ve okadar para verdgıne pısman oldu. ben sızın kısılere yada fırmalara camur attıgınızı ima etmedım. OKM fırması kendı acıklarını kapatmak ıcın burdakı elektironık fırmasına camur atıyor. yazılım aynı cıhaz aynı ıcındekı 24c65 eeproma hangı yazılımı yuklersenız cıhaz o sıstem olarak calısacaktır. bır yazılıma 33.000 dolar vermekte bene aptallık olur.

    YanıtlaSil
  4. Olay sadece eprom la sınırlı değil eprom a başka firmware yüklersen i-160 oluyor ama olmasına gerek yok . Ben biliyorum ki prob yada süper sensör deki flc1000 kartı değiştirince çok daha iyi görüntü alabiliyorsun. Ama bu zaman kadar çok şeyi denedik en iyi sonucu almak için mutlaka adam gibi bilgisayar programı gerekiyor. Yoksa hangi cihaz olrsa olsun hepsinin çalışma sistemi aynı . Ben yeni visualizer 3d ile çalışamıyorum eski program olan sarı simgeli visualizer daha net görüntü veriyor. Örnek olarak enterpolasyon ve dikkat edilmesi gerekenlar başlıklı yazımı okuyunuz. Orada eski ve yeni versiyon visualizer 3d nin aynı görüntüye nasıl tepki verdiğini görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. sızde eskı 3d nın programı mevcutmu halaa? bende yukleyıp kullanmak ısterdım aradakı farkı görebılmek ıcın mümkünmü acaba?

    YanıtlaSil
  6. Önce Enterpolasyon başlıklı yazımı iyice oku orada ben aynı görüntünün eski ve yeni visualizer 3d programlarının ikisi ile incelemesini ve yorumunu yaptım . Programı internet üzerinden dağıtmak yasaktır.O dediğine cevap veremiyorum kusuruma bakma.Ama şunu diyebilirim visualizer 3d yi kurup internetten güncelleme yaptırmazsan eski sarı simgeli olarak kalıyor, güncelleme yaparsan yeni halini alıyor. Yeni programın tek artısı derinlik daha doğru sonuç veriyor.

    YanıtlaSil
  7. ok buldum eskı surumunu ;) tşkr ederım

    YanıtlaSil
  8. yazım nereye gitti

    YanıtlaSil
  9. benim merak ettiğim konu derinlik olayı minarelli taşlık naturel vs bulunduğun yerin yüzeyi taş açın ca toprak kum vs veya toprak 20 santim sonra taş burada bunların taşlık natural veya minarelli olduğuna nasıl karar veriyoruz bilginiz varsa aydınlatırsanız memnun oluruz.saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abiciğim öyle bir soru sormuşsunki :)) Yazından anladığım kadarıyla toprağın diyelimki 50 cm si toprak ama altı taş kayalık.böyle arazide taşlık seçimi yapmalıyız. Ama aynı görüntüye hafif ve yüksek mineralli ve mil olarak hepsinde bakmaliyız. Ben "mil" yada "kil" olarak bakıyorum. size tavsiyem şu bir yerlerde mutaka bir arkadaşınızın gömdüğü malzeme vardır, orayı bir tarayın bakalım gerçek derinliği hangisinde alacaksınız. ama 30 -40 cm toprakta altında da kaya varsa o zaman iş değişiyor emin olamazsınız böyle bir durumda.

      Sil
  10. selamlar bu makinayı kullanan v.t baktığı heryerde kırmızılık olduğunu söylüyor. bu durumda yerin altı tamammen minarel dolu yada heryede metal var.bu kırmızılıkları neye göre ayıracağız yazılarınızda da okuduğuma göre dibe vuran kırmızılıklar doğru ama yüzeyde kalanlar mineral demişsiniz mavilikler konusuda böyle peki baktığımız yerde metal boşluktan daha yukarda ise dibe vurma şansı yok bunu nasıl ayıracağız saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi türkiye'min dağı taşı para demek . almayada araziyi tara altta olan taşların çoğunu görmüyor bu cihaz ( Bilhassa denenmiştir :)) Ama ülkemizde ki taşların neredeyse hepsi mineral almanyadabu taşlr olsa varya yemin olsun adamlar alır , işler ve satarlar. Bizim her tarafımız maden dolu . İkinci olaysa bu makineyi kullanan herkes; biliyorsunuz ki ben herkes değilim ve benim bu sitedeki anlattıklarımız okuyup cihazı o şekilde kullanmaya çalışan arkadaşlar da onların hangisinin mineral olduğunu biliyorlar. Sitede bahsettiğim "tek sefer f7 ve iki kere F6 ya basıver " olayını okuyuver. o zaman anlayacaksın aşağıdaki mineral mi yoksa toprak içinde olan metal mi ?

      Sil
  11. F7ye bastık 2 seferde f6 yaptık pek bişey değişmedi kırmızılık aynı duruyor.mavilik biraz arttı o kadar

    YanıtlaSil
  12. Yok öyle olmaz :)) Görüntünün ham haline tek sefer f7 yapıp ne kadar kızardığına bakıyoruz. sonra yaptığın işlemi geri alıyorsun tek sefer F8 e basarak yada görüntüyü sıfırlayarak .Daha sonra F6 ya iki sefer basıyoruz. Eğer f7 ile ne kadar büyüklükte bir alan kızardıysa f6 ile iki seferde aynı büyüklükte bir alan kızarıyorsa ve bu alan kırmızımsı genel şeklin sadece ortasında kızarıyorsa o zaman mineral bir kayanın yarığıdır. ama büyükçe bir alan kızarıyorsa ve hem f7 de hemde f6 da o zaman aşağıda olanın metal olduğundan emmin oluyoruz. F7 de kırarıpta f6 da sadece ortadan kızarıyorsa gene olmaz. ,İkisinde de büyükçe bir alanın kızarması lazım. Bu işlemi bir kere de tek sefer enterpolasyon yaparak ta denemeliyiz. Sonra tekrar sıfırlayıp görüntüyü kaan sinyalleri düzelt deyip tekrarlamalıyız. İş yapacaksanız emin olmalısınız.

    YanıtlaSil