11 Mart 2018 Pazar

Bakır tencereyi uydudan bulalım dedik :)

Uydudan define arayalım dedik ... Yaklaşık 5 yıl önce gömdüğümüz içinde yaklaşık 20 kilo bakır tel olan bakır tencere ve yanında yağ tenekesi, şişe ve birazda metal makine parçası olan gömü alanımızı uydudan bulabilirmiyiz dedik ? Biz aslında uç tane yanyana gömü yeri hazırlamıştık yamaçta olduğu için birisi çökmüş açılmış durumda o yüzden üçüncüyü göremiyoruz .





İçinde bakır olan soldaki yani resimde güney tarafta görünen. Google earth a koordinatları girince yaklaşık 12 metre hatalı gösteriyor bize. El gps i ile konuma gidince ise eğer hava açıksa 2 3 metre hatalı buluyoruz. Hava kapalı ise yaklaşık 200 mt hatamız oluyor, gps uyduyu göremeyince böyle hatalar oluyor. Elimizdeki cep telefonları ile noktaya gittiğimizde ise yaklaşık 8 metre hatamız oldu. 
 Hatırlarsanız önceki yazılarımda rover c2 ile bu gömü alanını taramıştık.



Rover c2 gömü alanınızı bu şekilde görmüştü . 
Yorumlarınızı bekliyoruz .. 


10 yorum:

  1. aynı koordinatı bende taradım ama siteye nasıl resim yüklendiğini bilmediğim için atamıyorum 3 yeride buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç yeride buldum demiştin. Ucuncüsünü yamaç çöktüğü için görme şansın yoktu . O yuzdey gittim baktım , senin o üçüncü dediğin suyun çürüttüğü bir kaya . Bizim memlekette kayalar yoğun maden mineral icerir. Bizim sakladiklarimizda boşluk var bunda yok :)

      Sil
  2. Bu siteye resim yüklenmiyor ... Link yapıştırabilirsin . Tşk

    YanıtlaSil
  3. http://s7.dosya.tc/server10/zsj2n9/ten.PNG.html Merhabalar tekrar denedim bayağı geniş alana bakmışım ama yinede yakaladım tencereyi ve demirleri 1 metrede biri 80cm de biri görünüyor.Amacım sadece böyle bir alan bulmuşken kendimi test etmek başka bir amacım yok yanlış anlaşılmasın kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye yanlış anlaşılsın ki kardeşim . Uğraşıyorsun, öğreniyorsun bu dünyanın amacı bilgidir ogrenmektir. Kolay gelsin ...

      Sil
  4. merhaba mesala bir yeri taradık oda yada benzeri veri aldık tam o noktanın koordinatini nasıl alırız omerkeskin33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben emir irandan
    Amca bana watsap dan konosma yaparmisin lutfen
    Bi kac sorom varda
    00989147673022

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlaruydudan yer bakma konusunda yardıma ihtiyacım var
    Bılgi sahibi olan arkadaşlar uardımcı olurmusunuz ..05327961883

    YanıtlaSil